Ett nytt kapitel

År 2014 var ett ganska bra år i mitt liv, men 2015 blir ett helt nytt kapitel i mitt liv! Jag har, för första gången i mitt liv, mitt namn tillsammans med en annans namn, någon jag älskar, på en dörr! Jag har precis blivit sambo, för första gången i mitt liv. I och med denna flytt har jag förändrar mej själv till det bättre och lämnat väldigt mycket bakom mej. 

Det finns ingen återvändo för mej nu, jag har lämnat gamla metoder och tankar bakom mej och tänker inte låta dom komma tillbaka. Jag lämnar demonerna längst upp i vattentornet. 

Självklart kommer det fortfarande finnas dagar då jag är sjukt nere och kommer skriva väldigt deppiga inlägg för stötfångare bort massa tankar. Men mitt liv har tagit en annan väg nu, och jag börjar en resa mot nya, bättre och ljusare tider nu. För vi har en framtid som väntar och jag längtar så för att ta reda på vad som finns i den. Jag har en underbar person vid min sida, som jag vågar släppa in i mitt liv, som jag bågar dela alla tankar med. Även om han tycker att dom är läskiga eller bara helt fel ibland, så accepterar han att det är jag. Att jag är sån, en sån som tänker för mycket och för länge på saker. En sån som behöver göra på sitt sätt ibland för att må bra.  

Men det bästa med honom är att han bildar en mur runt mej, så hur mycket demonerna än river och sliter så kommer dom inte åt mej. Och nu vågar dom sej knappt fram längre. Deras klor kan inte längre skada mej. Och dom kan definitivt inte skada honom.

Jag är lycklig! Jag är lycklig på riktigt! Även när jag haren dålig dag eller till och med ångest, även då är jag lycklig! 

Älskling! Du är det bästa som hänt mej, vi har en lång resa framför oss och jag är så sjukt lycklig över att det är just dej som jag gör denna resa med. Du står vid min sida oavsett hur jag mår eller hur jag agerar. Du stöttar mej när jag behöver luftats och står bredvid när jag kan gå själv! Jag är så lycklig över att det är just dej jag bor med nu! Att det är de jag ska dela min framtid med. Jag ser fram emot alla våra stunder, dom bråk vi ska ha. Dom lyckliga stunderna och bara dom vanliga vardagarna. Jag ser fram emot allt med dej! Jag älskar dej mest av allt i hela världen! Och du får mej att må bra. Det finns alltid en del av mej som mår bra med dej! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback