The show must go on

Ännu en gång har jag fattat ett stort, svårt och jobbigt beslut som påverkar livet. Vi är sårade, men det var bara en fråga om när det skulle ske på grund av hur situationen ser ut. Det är sjukt jobbigt och du vet att du betyder sjukt mycket för mej. Jag uppskattar allt du gjort för mej och hoppas att vi med tiden kan vara väldigt bra vänner. Du finns alltid i mitt hjärta, men de var inte vår tid just nu :'/ tårarna bränner mina kinder när jag så lite som tänker på dej. Jag älskar dej, men det är så här det måste bli just nu. Du är en underbar människa P, glöm inte de. Och jag önskar att situationen hade varit annorlunda och att vår resa inte hade behövt sluta här. :'( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback