You may always be my superstar, but you'll never get my heart!

Jag var 11 år, visste inte vad kärlek var alls. Du var den finaste människan jag någonsin sett. Men du var 14 år och hade i gen aning om vem jag va.

Jag var 13 år, började förstå att kärlek var en speciell känsla. Du var den snyggaste jag någonsin sett. Du var 16 år, kom till skolan och hälsade på i bland. Men såg mej inte.

Jag var 15 år, trodde att jag visste vad kärlek var. Jag blev knäsvag så fort jag såg dej. Du var 18 år och umgicks hellre med min lillebror än mej.

Jag var 18 år, hade blivit krossad allt för många gånger. Blev helt varm i kroppen när jag såg dej. Du var 21 år och tyckte att jag äntligen var tillräckligt gammal.

Jag var 20 år, började sakta för stå skillnaden. Tyckte att du var den sexigaste människa i världen. Lydde minsta lilla vink du gav. Du var 23 år och sa vi var menade för varandra.

Jag är 22 år, har insett att äkta kärlek bara existerar på film. Har insett att allt du säger är lögn, det enda du gör är krossar mej mer. Du är snart 25, efter att inte pratat med mej alls på 2 år säger du fortfarande att vi är menade för varandra.

You may always be my superstar, but you'll never get my heart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback