Är de ens värt energin?

Så mkt tankar, så mkt känslor. raderar vissa kapitel ur mitt liv genom att ta bort vissa bilder på bdb.. känns bra, för ja vill ändå inte ha dom kvar. de gör för ont eftersom det som de handlar om ändå bara är kaos, borde radera mer, men är inte redo än.

de finns vissa människor som har stått mej väldigt nära, som jag har litat på blint när de sagt att de ska göra allt för mej. men de enda de egentligen gjort är att tryckt ner mej ännu mer i skiten. fått mej att känna mej värdelös och äcklig, fått mej att tro att ja inte duger till nått och spelat på mina svaga sidor som de så väl vetat om. sett till att jag fått fler nätter där ja kämpar mot demonerna som kmr med ångesten som de packar på mej. fått mej att göra saker som ja egentligen inte velat.

jag borde egentligen tacka dessa människor. de har fått mej att inse att jag inte behöver finna mej i den skiten, att jag är så mkt bättre än vad dom är. att jag förtjänar ett bättre liv än de dom erbjöd mej. ja borde tacka dom för allt dom gjort mot mej, för att dom gjort så att jag inte litar blint på människor längre. dom fick mej att må så dåligt och bli så pass svag så att jag insåg att jag var så mkt starkare än ja trodde då.

jag har nu bestämt mej för att radera dessa människor så mkt ja kan ur mitt liv. dom ska inte få vinna över mej, för jag är bättre än dom. ja hoppas dom får ett bra liv. men mej kan dom glömma iaf. jag tänker inte längre finna mej i att vara någon som de kan trampa på och kasta sin skit på. ja tänker inte längre finna mej i att jag är någon som de ringer när de inte finns någon annan kvar. dessa människor existerar inte längre för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback