JAG har bestämt mej!

Livet leker och känns underbart :) ser du mej le nu så är de på riktigt, känner mej så glad och full av energi. ja klarar de här, vad som är sätts emot mej nu, så klarar ja de. med mina underbara vänner som stöttar mej kan inget krossa mej igen. :)


Att se ljuset i de mörker man lever i kan vara svårt.
Men utan alla dessa motgångar hade jag aldrig varit den jag är idag.
Idag ser jag i alla fall skymtar jag i alla fall ett svagt ljus i horisonten. Och jag känner på mej att jag snart får se soluppgången, inte bara skymningen och natt. Snart kommer min himmel färgas rosa för att övergå till blå istället för svart.
Skymningen har kommit allt för många gånger, men så länge jag kämpar finns det hopp om att dagen kommer igen.
Jag har bestämt mej nu, mitt liv ska inte lägre vara som ett svart hav som drar mej ner gång på gång. Jag SKA ta mej upp till ytan igen och jag SKA klara av att flyta själv. Även om det tar tid så ska jag komma dit, jag vet att jag klarar av de. Det kommer ta tid, och jag kommer få motgångar. Men denna gång klarar jag av det. Jag ska aldrig mer ner på botten, ja vet att för varje steg framåt så finns risken för att jag tar lika många tillbaka. Men detta ska inte stoppa mej, jag vet att jag har mina vänner som stöttar mej vad som än händer så finns dom där vid min sida. Tillsammans är vi oslagbara!

Jag är så glad för att jag flyttat hit till Sundsvall, här finns de bästa människor som jag någonsin träffat (självklart finns de några av dem hemma också, jag har inte glömt er ;P) och jag är så glad att de finns för mej :) Jag kan seriöst säga att jag Älskar er, och vill inte mista er någonsin för ni betyder så mycket för mej :)
Massa kärlek till ALLA mina vänner och min familj <3

Kommentarer
Ida Asterlund säger:

Gu va skönt för dej gumman :)! Jävla bratur att de blidde så bra i Sundsvall nu, var nog bra av oss att skippa äckel Naxta så du slapp va ensam när jag drog hem ! :) <3

2010-09-01 | 09:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback