Känslan av Kärlek!

Jag saknar Kärleken.

Känslan av att någon tycker om en lite mer än alla andra.

Känslan av att tycka om någon lite mer än alla andra.

Den känslan fanns här nyss, men nu är de borta.

 

Jag saknar någon att mysa med.

Någon man kan ringa mitt i natten bara för att man saknar rösten av personen.

Någon som inte bryr sej om man har smink eller inte,

utan tycker att man är lika fin i alla fall.

Någon som tröstar om gråter.

Någon som kan få en att skratta.

Någon som betyder lite mer än alla andra.

Denna någon fanns här nyss,

men nu är han borta.

 

Jag har kommit över dej,

känslan av att tycka om dej lite mer än alla andra är borta.

Känslan av att du tycker om mej lite mer än alla andra är borta.

Jag saknar dej, självklart.

Jag älskar dej för evigt, självklart.

Men jag är inte länger kär i dej och de känns också jävligt skönt faktiskt.

 

Du kommer alltid vara min bästa vän,

du kommer alltid vara den ja kommer ringa mitt i natten om de hänt nått,

vare sej du vill det eller inte.

Men jag är inte längre kär i dej.

och det är jag nu glad över.

 

Jag behöver inte längre gå och hoppas,

hoppas på att du ska ändra dej.

Jag ska i stället ge mej ut för att söka efter kärlek på annat håll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback