Att synas eller att bli sedd?

Att synas och att bli sedd är inte samma sak, idag kände jag att någon såg mej, på riktigt, för första gången på väldigt länge nu. Jag vet att ja kan vara jobbig som faan och jag vet att alla inte vill lyssna på mina problem, hur stora eller små de än är. Men när man känner att INGEN vill lyssna, då kan de bli mycket fel.
De kändes så skönt att kunna gråta ut mot din axel, du är nog den enda som verkligen ser mej, på riktigt. Jag vet att det är jobbigt, men vad ska jag göra när alla andra blundar?? De kändes skönt att få träffa dej igen, även om det oxå var jobbigt i början. Men  du är min bästa vän, du betyder så fruktansvärt mycket för mej. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta, jag kommer alltid att älska dej på ett eller annan sätt <3 Det vet du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback