20 år! :S

Shit vad åren går fort! Nu är det 20 år sedan jag kom till jorden!
dom här åren har varit allt annat än lugna kan ja lova! ja kanske inte har gjort mycket väsen av mej, men kul har jag haft kan jag lova. satt idag hemma hos andreas med han, jessica och sebbe.. tänkte på tiden som varit och kom fram till att 2005 kan nog ha varit det bästa året i mitt liv hittills. ja kan inte säga att de var ett bra år, men satan va kul jag hade.. hela den sommaren bara flög fram, trotts all olycklig kärlek och alla tankar som snurrade i mitt huvud.
den sommaren var alla ute och hittade på saker. alla var med alla och livet bara lekte.. detta är nu 5 år sedan, men känns nästan som om de var förra sommaren! åren går så fort, och åren som varit efter den sommaren minns jag inte så mycket av. utan åren som ja minns mest av är nog 2003-2005, börja på tonåren.. känns ju nästan lite ironiskt att det är de åren som ja minns mest nu är tonåren är över. nu när den tiden är förbi så är de ändå de värsta åren i mitt liv som jag minns som de lättaste och bästa åren oxå, kanske har jag lärt mej så mycket om mej själv sedan den tiden. kanske har jag börjat att tänka mer på vad jag gör och varför. kanske det är så att jag över analyserar saker i mitt liv nu.  då bara gjorde man, då tog man dagen som den kom, va det en dålig dag så, fine, då var den dålig och då gjorde man inte så mycket åt saken. men nu tänker jag lixom på varför dagen är dålig och varför ja inte kan göra något åt det.
men nu har 20 år gått, och jag tänker försöka allt jag kan för att byta inställning mot att bli "vuxen" och försöka göra det bästa av det. men jag tänker då fan inte växa upp, för ja kan vara så vuxen som jag behöver, när jag behöver de. och att vara barnslig i vissa situationer, de tänker jag fortsätta med, för det är den jag är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback