Skola, quessa och msn ;)

I dag har jag varit i skolan... igen.. aja de var inte så väldigt intressant men men, så är väl skolan antar jag :P
var på stan med Jessica och Johan. ja var tvungen att inhandla 3 par trosor för att jag inte orkar tvätta förren ja kmr hem till mamma å pappa på fredag och det var kris nu :P haha, men de blev bra. dom är väldigt färgglada och fina :P när jag kom hem mötte Ida mig på ica för att handla lite saker. så nu har vi frukt hemma iaf. och vi har skaffat ett ica-kort. nu fick vi vuxenpoäng :P haha.
när vi kom hem gjorde jag quessa åt oss, blev jätte bra och vi blev jätte mätta :) sen blev det tv:n och datorn för min del och Ida sitter brevid mej i soffan nu. känns ganska skönt att vara hemma, de är lixom första kvällen som vi är RIKTIGT hemma och bara slappar i soffan och så...
pratar oxå med en rolig person på msn, men den personen är hemlig :P
måste bara säga att jag saknar min älskling oxå, för han är i skogen och jagar stora djur hela veckan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback