Panik

ja då börjar man få lite smått panik då. skolan suger just nu tkr jag! uppsatsen är inte ens påbörjad och den ska vara inne på fredag kl 12.00, jag och ida får råplugga i morgon :( aja, fick iaf godkänt på förra uppsatsen :) de e jag glad för :) vad har annars hänt då? jobbade i fredags, tjänade 74 kr :P i lördags var jag i jättendal på 70+60 års kalas :P trevligt trevligt, åkte sen till delsbo med älsk var där tills igår för älsk fyllde år :) han blev NÄSTAN stor (17 år) sen drog vi hem till mej i enånger, men han var jätte sjuk så han åkte till hälsocentralen i dag, väntar fortfarande på svar från han om hur han mår nu och vad som var felet.. tänk om de e "baconfeber" (som min far kallar det) :S aja, själv var ja på HUM å fick nytt recept på p-piller (för er som ville veta det). sen åkte ja hem igen och har nyss ätit middag.. nu har pappa min bil till stan för att han ska tanka den så ja kan åka hem till sundsvall igen.
å justja, hjälpte älsks mamma med en blogg oxå för att hon ska kunna visa upp de saker som hon säljer :)
dekojohannakinnunen.blogg.se  kolla in den får ni se vad hon håller på med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback