Kvällssamtal och ont i magen :(

Jag borde ha pluggat, jag borde ha städat, jag borde ha diskat och jag borde sova nu för ja ska upp i skolan i morgon, men ja måste ju prata med robin <3 :P hihi, anyway. de är mkt man borde som man inte gör :P ja har ont i magen så de blir nog en natt på soffan igen :/
aj, aj... i morgon väntar 2 långa föreläsningar.. den på morgonen om omvårnadsdokumentation zzZ.. ja kmr nog somna då. på eftermiddagen är det om personlighetsstörnig iaf, vilket värkar vara mkt roligare :P hihi.
idag spelade vi upp vårt rollspel och det gick bra, sen gick jag och jessica hem till henne på lunchen och sov :P sen sov vi nästan på föreläsningen om affektiva syndrom oxå :P gfud va alla min föreläsningar har typ viktiga namn kom ja på nu :P haha vuxenpoäng till mej :P hihi
var sedan på kåren på möte, boring. sen åt vi där oxå.. mums, deras HT är fett goda (HT= hamburgetalrik)
gick sedan hem med Kitija, Ida blev glad när ja kom hem, hon som hade varit hemma och varit sjuk hela  dagen, och kmr vara det i morgon oxå.. stakars henne :(
har typ slöat i soffan hela kvällen och kollat på "Fråga Olle". de är väl ett bra program de ;) skoj skoj.
men nu ska ja prata med älsk (fast han kmr nog vara lite tyst i telefonen när han läser här :P) sen ska ja nog sova för ja måste upp en halv timme tidigare och duscha i morgon, känner mej lite äcklig! haha
Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback