Jaha?!

Vad gör man lixom, vädret är jätte fint ute. MEN det är ju svinkallt ju. ja dör ju när ja kliver utanför dörren, jag som alltid fryser annars oxå. hur ska detta gå. egentligen så borde jag plugga oxå, ist för att sitta här och klaga på hösten. men ja fattar inte så mkt av det ja ska göra. hmm, undra om detta är rätt väg ändå. i bland tvekar jag, spec nu när flytten står vid dörren typ.
Flyttar till sundsvall på lördag. ska upp och hämta nyckeln i morgon. ska nog packa lite kläder och sånt i kväll när pappa kmr hem. så denna helg blir det flytt för hela slanten :P
Ikväll kmr Robin <3, min babe :) haha, de blir mysigt * drömmande ögon* :)
Känner mej rätt skabbig just nu, borde gå å duscha och de ska jag oxå göra, så fort jag ätit upp maten :P och så fort mamma åkt å jobba :P haha.
oj vad väldigt osamanhängade allt blev.. fast de brukar ju bli så när ja skriver något :P kan ju passa på att varna för det och jag varnar även för att det kan komma väldigt deppiga inlägg i bland oxå.
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback